Hola de nou. Feia temps que no escrivia res però és que no sabia què escriure. Al tema, que hi ha presa.
Avui vull parlar d'incompetències. Malauradament, n'hi ha per a tots els gustos, per a tots els colors. Des de metges, com el meu apreciat Gregory House, que actuen a sorts, fins a conductors d'autobùs que sembla que s'hagin tret el carnet a la tòmbola.
Ahir, per exemple, me'n vaig trobar amb una de bona. Vaig a l'estació de RENFE aTerrassa, disposat a comprar un bitllet de 4 zones fins a Barcelona, que val 2.40€ (que déu n'hi dó amb l'estafa). Miro l'estació a dins i veig la guixeta/taquilla tancada, les tres màquines autovenda sense canvi i un noi d'una subcontrata que enlloc d'informar al viatger (ara en diuen Atención al Cliente), l'enviava a buscar canvi. El problema consistia en que era diumenge, de Setmana Santa, i ja em direu on puc trobar jo un establiment obert. Sort, entre cometes, que al costat de l'estació hi ha un OpenCor. Bé, vaig cap allà a demanar canvi i em diuen que si no compro, res. Doncs apa, a malgastar 50 cèntims en una Coca-Cola que, tot i que estava força bona, no era el meu plan beure'n. Em donen el canvi, me'n torno a l'estació i, després d'adquirir el meu bitllet demano el llibre de reclamacions. I aquí és on ja ho rematen. No el tenien ni em van informar de com poder formular la meva reclamació. PERFECTE!!! SI SENYOR!!! Això és "Atención al Cliente" i la resta són històries!! Però espereu, que encara no s'ha acabat la cosa.
Valido el meu bitllet (eren cap a les 16.45), miro la pantalla de properes circulacions per a veure de quina via sortia el meu tren (que tenia la seva hora de sortida a les 16.51) i bé, no hi havia cap tren fins a les 17.17. Van suprimir el meu amb la conya aquesta de les vagues tontes de RENFE Operadora i ADIF. La qüestió és que vaig haver de trucar a la meva mare per a que em comprés el bitllet a Sants per a Girona (a mi no em donava temps si hi havia molta gent) amb el recàrreg que això comportava, ja que ella no podia treure'l amb Carnet Jove. L'única cosa bona de la tarda va ser que li van fer amb CJ sense problemes. Ves, algú no incompetent (o sí, depèn de com es miri).
Per acabar-ho d'adobar, el maquinista del tren es lia amb la megafonia (arribant a Girona anuncia BCN Passeig de Gràcia), i ha de tirar de megafonia manual, i l'autobús es va calar un parell de cops per incompetència de la conductora (anavem a 20 per hora en una avinguda...).
Una tarda completa, sens dubte, però d'incompetències i negligències una darrere l'altra.
I així és cap allà on es dirigeix la nostra societat? Perfecte, si si.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

1 comentari:
Wow quantes nuvetats
Publica un comentari a l'entrada